Veelgestelde vragen

Kan ik per e-mail bestellen?

Cleopatra biedt u de mogelijkheid om per e-mail te bestellen. In dit proces wordt u gevraagd om een winkel in uw buurt te selecteren die uw bestelling zal leveren.

Om per e-mail te bestellen:

  • Plaats de gewenste artikelen in de winkelwagen
  • By stap 1. "Winkelmandje"van het bestelproces druk op "per e-mail bestellen". Vul de formulier in en zo ontvangen we uw bevestiging!
  • Uw bestelling zan in behandeling worden genomen zodra uw betaling ontvangen is. Volg dus goed de instructies die u online ziet zodra u op "per e-mail bestellen"drukt. 

 

Kan ik BTW en verzendkosten online zien?

Bij elk product op de website van Cleopatra wordt de prijs inclusief BTW weergegeven. In uw Winkelwagen kunt u het BTW bedrag apart zien.

Verzendkosten naar adressen in Nederland en België worden bij elk product getoond. Ook in uw winkelwagen zijn de verzendkosten duidelijk getoond. 

Om een offerte te ontvangen over verzendkosten buiten Nederland en België dient u contact met ons te nemen. 

 

Levert Cleopatra in België?

Wij leveren graag in België via onze netwerk van sanitair winkels. Het bestel- en bezorgproces werkt net zoals in Nederland.

U kunt betalen via MisterCash of credit card.

 
Wat zijn de levertijden?

Bij alle artikelen op de Cleopatra website worden levertijden aangegeven. Deze worden continu bijgewerkt en naar beste weten ingevuld. Zij zullen zoveel mogelijk in acht worden genomen.

Indien we verwachten dat uw levering toch nog later wordt, dan informeren we u z.s.m. per e-mail hierover. 

Zie voor meer informatie onze Algemene voorwaarden. Door een bestelling te plaatsen gaat u akkoord met onze Algemene Voorwaarden.

 

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Helaas is deze optie onmogelijk. Al de Cleopatra producten worden op een adres afgeleverd. 

 

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Cleopatra producten worden bezorgd door de saniatir winkel in uw buurt die u op onze site hebt gekozen. De leveringen vinden uitsluitend op werkdagen plaats. Cleopatra levert alleen volledige bestellingen en geen deelleveringen.

Bij kleine artikelen die in een doos verpakt zijn, wordt de bestelling geleverd zodra de goederen verzameld zijn. U wordt dus niet gebeld om een afspraak over de levering te maken. DPD wordt standaard gebruikt voor deze kleine zendingen.

Bij grote artikelen die op een pallet getransporteerd worden, wordt contact met u opgenomen over de gewenste afleverdatum. Let op:

  • Wanneer u op de afgesproken afleverafspraak niet aanwezig bent en onze vervoerder uw bestelling een tweede keer moet afleveren, dan zullen de leveringskosten nogmaals worden gerekend.
  • Bezorging op etage: Onze vervoerder levert de bestelling naar de (eerste) voordeur op de begane grond. Wanneer uw adres een flat betreft wordt uw bestelling beneden bij de portiek afgeleverd. Bezorging op etage kan in sommige gevallen geregeld worden tegen meerprijs. De meerprijs zal voorafgaand aan de levering betaald moeten worden. De wens om op etage te laten leveren dient bij de bestelling vermeld te worden.

 

Waarschuwing bij bezorgen op Waddeneilanden

Wanneer u op één van de Waddeneilanden woont, dan wordt uw bestelling binnen de geschatte levertijd aan de vervoerder aangeboden die uw bestelling overbrengt naar het betreffende eiland. Het kan dus zijn dat uw bestelling op de Waddeneilanden een langere levertijd zal hebben. Doorgaans dient u rekening te houden met een vertraging van 2 werkdagen.